BerounDnes.cz
BerounDnes.cz » Zprávy » Vaše zprávy » Článek v rubrice Z regionu

Denně řeší ČEZ téměř 17 000 zákaznických požadavků. Uzavřené pobočky vyřizují telefonáty i emaily

31.03.2020
Zákazníci ČEZ mohou bez omezení vyřizovat i nadále své požadavky. Call centra a online kanály fungují naplno. ČEZ Prodej sice musel uzavřít svá zákaznická centra a ČEZ Distribuce svá konzultační místa, pracovníci obsluhy však i nadále vyřizují přání a požadavky zákazníků. Výrazně roste aktivita na call centrech a zákazníci začali více využívat aplikace ČEZ ON-LINE a Distribuční informační portál.
Foto: cez.cz
"Současná krize učí zákazníky více požívat internetové kanály. Zákazníci zjistili, že řadu služeb lze vyřídit kompletně online. Jde například o změnu výše záloh, termínů splatnosti, změnu adresy, platebních údajů a podobně. Počet online zadaných požadavků se zvýšil o 10 procent a stále roste," říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. "Podobně stouply i počty telefonátů na bezplatné lince 800 810 820, kterých teď řešíme v běžný pracovní zhruba pět až šest tisíc. V pondělí, kdy je vždy největší aktivita, to je ale téměř sedm tisíc. Omlouváme se zákazníkům za mírně delší čekací dobu, protože i my musíme chránit své zaměstnance a řada z nich pracuje z domova, kde se zároveň starají o své děti. I tak jsme ale schopni se zákazníky vyřešit prakticky cokoliv."

Zákaznická centra ČEZ Prodej jsou dočasně zavřená kvůli ochraně obyvatel. Jejich pracovníci však nezahálí a pracují i nadále. Každý den vyřeší zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím emailů nebo dopisů. Některá zákaznická centra se také přeměnila v call centra a část volajících je přesměrována tam. Pracovníci v obsluze dostávají preventivní dávky vitamínů a operátoři pracující z domova volají za pomoci "krizových notebooků", které jim byly doma instalovány. ČEZ Prodej také navýšil výkon systému ČEZ ON-LINE, aby byl schopen bez problémů pokrýt nárůst požadavků zákazníků. Online řeší lidé denně zhruba 4500 požadavků.

ČEZ Distribuce odbaví denně 2500 hovorů a 900 e-mailů
Také v ČEZ Distribuce mají zaměstnanci plné ruce práce i v tomto nelehkém období. Provoz call centra funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (24/7) a operátoři bezplatné linky 800 850 860 se zákazníky řeší plné spektrum distribučních požadavků. Denně tak odbaví na 2500 hovorů. Mezi nejčastější typy požadavků patří dotazy na poruchy, odstávky elektřiny, technické zásahy na odběrném místě a žádosti o přeložky a dotazy k nim.

"Chceme ujistit naše zákazníky, že i v této složité situaci jsme nadále připraveni zajišťovat provoz distribuční soustavy a děláme vše pro zabezpečení bezproblémových dodávek elektřiny do jejich domovů, a to se týká samozřejmě i zákaznického servisu. Přijatá preventivní opatření se týkají i zaměstnanců naší obsluhy, proto bychom rádi zákazníky požádali o maximální využívání elektronických komunikačních kanálů," říká členka představenstva ČEZ Distribuce Michaela Kociánová.
Zdroj: ČEZ
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru

Kdy může pořadatel akce místo vrácení peněz vystavit poukaz?

Nařízená opatření proti šíření onemocnění covid-19 těžce postihla i kulturní akce zahrnující divadelní a filmová představení, koncerty, pohybové a taneční produkce, kulturní festivaly či přehlídky. Cílem nedávno schválené právní úpravy je zmírnit ...

Místopředseda TOP 09 Jakob: Maléry paní hejtmanky nemají konce. Pokorná Jermanová musí skončit

02.06.2020 | Zpravodajství

Středočeský kraj si zaslouží důstojné, odpovědné a profesionální vedení. Činy hejtmanky Pokorné Jermanové jsou však pouhým symbolem arogance, papalášt ...

Martin Kupka: Středočeská záchranná služba potřebuje pomoc

01.06.2020 | Zpravodajství

​​​​​​​Středočeská záchranka po koronavirové krizi prochází těžkou zkouškou. Současné vedení kraje - ANO, ČS ...

Na vysokorychlostní internet nevyplatil stát za pět let žádné dotace. Pokrytí rostlo jen díky investicím podnikatelů

01.06.2020 | Zpravodajství

Nejvyšší kontrolní úřad prověřil dotace na vysokorychlostní připojení k internetu v letech 2015 až 2019. Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) mělo v ...

Do lékárny pro léky na eRecept s občankou a bez stresu

31.05.2020 | Zpravodajství

Od 1. 6. 2020 si budou moci pacienti v lékárně vyzvednout všechny předepsané léky pomocí průkazu totožnosti. Lékárník načte číslo občanského průkazu n ...



Středa 3.6.2020
Středočeský kraj
Další regiony »






O nás, kontakty | Přidat firmu | Nabídka našich služeb | Partneři portálu | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezký kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2020 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS
Tento web používá cookies, jeho dalším používáním s touto skutečností souhlasíte. Další informace najdete zde.